Thebedmaker Garantie
  • Gratis levering & montage
  • Telefonisch : 0800 54 500
  • Whatsapp : +32 470 68 15 87
  • 15 jaar ervaring
  • Min.3 jaar garantie
  • 200+ Producten
  • 100% Service
  • Gemiddeld 4.3



Garantie / Klachten
1. Er is een beschadiging tijdens de levering gebeurd
The Bedmaker levert uw bestelling met een grote zorg, echter kan er een onverwachte schade gebeuren aan uw woning, interieur of uw bestelde goederen tijdens de levering.
Meld de schade aan uw woning of interieur binnen één week na de levering via het contactformulier aan. De beschadiging aan geleverde order kunt u tot uiterlijk twee weken na de levering aangeven. Omschrijf de schade duidelijk en zorg wel even voor foto’s van de schade.
2. U heeft een fout product ontvangen
Indien u een foutief product heeft ontvangen of er ontbreekt iets aan uw order, verzoeken wij dat u dit onmiddellijk aangeeft via het contactformulier, tot uiterlijk één maand na de levering. Om de afhandeling van uw klacht te versnellen, vermeldt u telkens de volgende details in uw bericht: uw ordernummer, uw klacht en indien van toepassing foto’s. Zo kunnen wij in gang schieten om met een passende oplossing te weerkomen.
3. U wilt gebruik maken van de omruilgarantie.
Onze verkoopmedewerkers, gespecialiseerd in slaapcomfort, zoeken met u mee naar de optimale slaapoplossing. Ondanks dit, kunt u voorhebben dat de boxspring of matras toch niet volgens uw wensen is. Let op, het kan tot 4 tot 6 weken duren voordat u volledig gewend bent aan uw nieuwe boxspring of matras.
Indien je na 6 weken nog steeds niet aangenaam ligt, kunt u gebruikmaken/profiteren van onze …..dagen inruil/ruil/omruilgarantie. Klik hier voor de voorwaardes van onze ruilgarantie.
Indien u voldoet aan de voorwaarden en u wilt de bestelling effectief omruilen, kunt u uw aanvraag doen via dit contactformulier.
4. Uw elektrische boxspring wilt niet meer omhoog of omlaag gaan.
Controleer in eerste instantie of alle kabels en stekkers gekoppeld zijn en de batterijen in de afstandsbediening nog werken. Indien alles aangesloten is, en de motor van uw elektrische boxspring wilt nog steeds niet omhoog of omlaag gaan, kunt u dit doorgeven via het
contactformulier. Vergeet niet om uw ordernummer te vermelden voor een snelle afhandeling. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om een afspraak te maken zodat de monteur kan langskomen om het probleem vast te stellen.
5. Waarom is mijn topper enkele centimeters te klein?
Een toppermatras kan aanvankelijk een paar centimeters kleiner zijn qua formaat. De topper heeft tijd nodig om uit te zetten en zal na enkele weken gebruik zijn juiste maat bereiken/krijgen/..?. De toppermatras regelmatig opschudden zal dit proces versnellen. Let op, de topper in zijn geheel vastpakken en schudden, niet enkel de hoes.
6. Er komen afrukken/ligplekken in mijn matras/topper.
De eerste weken van uw nieuwe matras of topper kunnen er ligplekken hierop ontstaan. Afhankelijk van de gekozen kwaliteit zullen deze afdrukken meer of minder voorkomen. Dit is heel normaal. De matras of topper past zich aan de vormen van uw lichaam aan. Het verliest
geen ondersteuning, maar integendeel verhoogt hiermee het ligcomfort. Onze verkopers, gespecialiseerd in slaapcomfort, zoeken met u mee naar de optimale slaapoplossing. Volgens uw slaaphouding kunt u bij The Bedmaker verschillende hardheden verkrijgen in matrassen. Indien u bijvoorbeeld een rugslaper bent, zou een traagschuim matras of topper beter bij u passen. Traagschuim neemt de vorm van uw lichaam en zal sneller ligplekken verkrijgen dan een koudschuim topper of matras.
Lees ook onze onderhoudstips om het comfort en levensduur van uw matras of topper te verlengen.
Indien de ligplekken dieper zijn dan 2cm, kunt u ons contracteren via dit contactformulier.
7. Uw boxspring of matras ruikt vreemd.
Onze boxsprings en matrassen worden geproduceerd en geleverd binnen twee weken. Deze vrij snelle levering, kan ervoor zorgen dat de materialen/grondstoffen na de levering nog een bepaalde geur afgeven net als alle andere nieuwe/ongebruikte materialen. Dit is normaal, deze geur zal na enkele dagen goed verluchten/opfrissen/ventileren verdwijnen. Indien de geur niet verdwijnt, neem dat contact met ons op.

Whatsapp Contact