Thebedmaker Bezorging
  • Gratis levering & montage
  • Telefonisch : 0800 54 500
  • Whatsapp : +32 470 68 15 87
  • 15 jaar ervaring
  • Min.3 jaar garantie
  • 200+ Producten
  • 100% Service
  • Gemiddeld 4.3



Algemeen 
1. Wat is de toestand/stand van uw order? 
We lichten u per e-mail stap voor stap in over de status van uw order. Bij een eventuele wijziging ontvangt u ook een informatieve e-mail hierover. Het is onze missie ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk tot aan huis wordt geleverd zodat u kunt genieten van uw droombed.   
Heeft u een bijkomende vraag over uw bezorging? Neem dan contact met ons op via het formulier of bel ons elke werkdag tussen 10u en 17u. 

2. Hoe wordt de leverdatum bepaald? 
Van zodra we uw order hebben ontvangen, gaat onze afdeling Planning aan de slag om de bezorgafspraak met u in te plannen. We verwachten dat wij u op de dag van levering thuis vinden om de goederen te overhandigen. De levering gebeurt tot aan de deur, mits de bestelling inclusief montage werd afgesproken. 
Op de dag van de levering wordt u 2 uur op voorhand ingelicht via een sms of mail dat de bezorger onderweg is naar u. Mochten wij niet beschikken over uw e-mailadres of telefoonnummer kunt u op de werkdag zelf het departement Planning bellen voor een tijdspanne. U kunt ons elke werkdag bereiken tussen 9u en 17u30 op het nummer +32 800 54 500, en zaterdag en zondag tussen 12u en 18u. We raden u aan om telkens uw ordernummer bij de hand te hebben, voor een vlottere afhandeling. 
Mocht u niet meer beschikbaar zijn, op het afgesproken levermoment, om de goederen te ontvangen, dient u ons departement Planning minstens vijf werkdagen op voorhand te verwittigen. Dit kan via het contactformulier of telefonisch. Bij niet tijdige annulering van de afspraak of onze bezorger staat voor een gesloten deur op de dag van de bezorging, zijn wij verplicht om hiervoor … euro kosten aan te rekenen. 
The Bedmaker kenmerkt zich door een zeer snelle levering van twee weken van uw bestelling op maat, dit is één van onze grootste troeven én maakt ons tevens de enige op de markt. Met een Belgisch fabrikant als thuisbasis, worden alle bestellingen geproduceerd en vervaardigd in Belgie. 

3. U wilt de leverdatum aanpassen/uitstellen ?
U kunt de leverafspraak wijzigen in overleg met de winkel van aankoop. Klik hier voor de contactgegevens van onze showrooms in Vlaanderen. 
We verwachten dat u de wijziging minstens binnen vijf werkdagen doorgeeft om bijkomende kosten te vermijden. 
Indien u online heeft besteld, kunt u de afleverdatum aanpassen via het contactformulier of door ons te bellen op telefoonnummer +32 800 54 500, elke werkdag tussen 9u en 17u30. 
Indien u uw bestelling enkele weken later wilt ontvangen, kunnen wij uw order opslaan in ons magazijn, tot 12 weken kosteloos. Vanaf 12 weken komt er een wekelijkse opslagkost van 19,99 euro, deze wordt gefactureerd bovenop uw bestelbedrag. Wij kunnen uw bestelling tot maximaal één jaar na de originele bezorgweek opslaan in ons magazijn. 

4. Uw bestelling kan langer onderweg zijn dan gepland. 
Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u verschillende mogelijke weekopties waarop uw order kan geleverd worden. De leverroutes worden ingepland volgens uw postcode. Nadat u een beschikbare week heeft gekozen, wordt de bestelling doorgegeven in onze productieafdeling. Hoewel we groot belang hechten om zo nauwkeurig mogelijke indicaties te communiceren, kan de leverweek afwijken door onverwachte leveranciersvertragingen.
Van zodra uw bestelling geproduceerd is en klaar staat om geleverd te worden, wordt u gecontacteerd door onze afdeling Planning. 
We lichten u per e-mail stap voor stap in over de status van uw order. Bij een eventuele wijziging ontvangt u ook een informatieve e-mail hierover. We doen er alles aan om zo spoedig mogelijk uw bestelling te overhandigen zodat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw droombed.  
Heb je een bijkomende vraag over uw bezorging? Neem dan contact met ons op via het formulier of bel ons elke werkdag tussen 10u en 17u. 

5. Wilt u uw bed laten monteren? 
U kunt bij het bestellen van uw boxspring kiezen of deze bij levering gelijktijdig mag gemonteerd worden. The Bedmaker biedt montage en leveringsservices aan in heel Benelux. 
Het is van belang dat u de ruimte waar uw bestelling zal gemonteerd worden zelf op voorhand toegankelijk maakt daar The Bedmaker niet aansprakelijk is in geval uw bestelling niet zou passen wegens plaatsgebrek of andere hindernissen. 
Op de dag van de levering wordt u 2 uur op voorhand ingelicht via een sms of mail dat de bezorger onderweg is naar u.
Verpakking meegenomen? 
 

Whatsapp Contact